Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DPokud umělec kritizuje politika, má to zcela stejnou váhu, jako když politik kritizuje umělce. Uvažujme příklad: pan politik nebyl spokojen s altem ani tenorem, a navíc navrhuje příště muzíkál zpívat více procítěně 8-o

4 0
možnosti
Foto

Mě vůbec nevadí kdo to řekl, co řekl a jak to řekl. Je to i tím, že s nimi souhlasím. Vadí mi však kde to řekli. S předáváním hudebních cen to nemá vůbec nic společného a pro mě to je znevážení této "soutěže". A to i přesto, že mi mohou být všechny podobné soutěže Andělů, Slavíků atd. ukradené. Jsou to známé tváře s mnoha jinými možnostmi jak vyjádřit své názory a dát nám vědět, co si o dnešní politické situaci myslí.

12 0
možnosti
LN

To už tady bylo a byla za to udělena Nobelova cena za literaturu roku 2012. Tak co ještě pražáku?

http://www.1000vecicomeserou.cz/473-politicky-projevy-hercu/

0 0
možnosti
JZ

Kolem vyjádření Davida Kollera a Lenky Dusilové je zbytečně moc hysterie. Oni pouze využili Ústavou zaručenou svobodu projevu. Mohou být za to kritizováni, to ano. Ovšem i kritika by měla mít jistou úroveň, a tu nemají sprosté slovní útoky a výhružky fyzickou likvidací, jak předvádí někteří Zemanovi příznivci.

5 5
možnosti
DV

D37a15v64i14d 95V97l40k

12. 4. 2016 16:46

Nechápu co je na tom, že vyjádřili svůj odlišný názor k podivení. Já myslím, že to k muzice patří a Koller je tím hodně známý.Já mám rád lidi s vlastním názorem.

7 1
možnosti
PP

U nás je za celebritu či umělce považován kdekdo a kdeco. Jejich největším problémem je, že si neuvědomují jeden důležitý aspekt. Až na drobné vyjímky jejich sláva končí u Rozvadova.

Nikomu nelze upírat právo na svobodu projevu, a to platí jak pro zdejší blogery, tak i pro (někdy trochu prostoduché) umělce. A pokud by se tak dělo v politické diskusi, rozhovoru k nějakému tématu, nemám s tím sebemenší problém. Pokud se tak děje ve veřejnoprávní TV při zábavném pořadu a za peníze koncesionářů, pak už mi to vadí.

A k autorovi tohoto blogu jen toliko. Ač sám osobu Miloše Zemana nemusím, byl prostě zvolen do funkce prezidenta ČR. A pokud mohu posoudit, pak nejenže rozhodně nikdo neupírá právo na kritiku Miloše Zemana. Naopak zde probíhá v médiích (čest vyjímkám) tříletá antizemanovská nepřetržitá kampaň. A pokud chcete právo pro kohokoliv kritizovat prezidenta republiky, pak musíte počítat i s tím, že se ozvou příznivci a budou s Vámi či kýmkoliv jiným polemizovat. Největším problémem velké části kritiků Zemana vadí, že ho někdo obhajuje. A proč? Nemají snad příznivci Zemana stejná práva jeko jeho odpůrci?

A v tomhle nemá rozhodně dělat arbitra ČT, notabene v nepolitickém pořadu.

14 1
možnosti
PP

Pardon, místo vadí má býti je.

0 0
možnosti
SB

Jeden názor už jsem tady napsal a napíši ještě jeden:

Mně se zase zdá, že je dělána zbytečná hysterie proto, že někdo si dovolil napsat, že to, co předvedli Dusilová a Koller, byla trapárna.

Každý má právo na svůj názor.

Dusilová má právo na kritiku Zemana, já zase mám právo na ten názor, že ona je něco, co kdybych tady napsal, tak to administrátor diskuse vymaže a strhne mi sto íček.

Nepříliš známá rádoby umělkyně se chtěla zviditelnit více, než jak to dokáže svým kumštem. Tak se zviditelnila.

To je můj názor na ni. V žádném případě neříkám, že na svůj názor nemá právo, ale když ho veřejně vyslovila, tak kdokoli jiný má stejné právo ji za to kritizovat.

Mně připadá, že pražská kavárna si zcela správně osobuje právo, které ve skutečnosti doopravdy má, tedy právo kritizovat prezidenta, ale že by zároveň nejraději zakázala, aby sama byla kritizována lidmi, kteří ten její názor nesdílejí.

Nikoli přívrženci Zemana, nýbrž pražská kavárna tady brojí proti svobodě slova.

12 7
možnosti
DV

D70a57v62i58d 46V84l67k

12. 4. 2016 16:41

Kdo to je ta pražská kavárna? Tohle nálepkování je dost o ničem.

6 4
možnosti
SB

Ponechme stranou, že já jsem spíše z tábora zemanovců než antizemanovců, ale to je jen můj soukromý názor.

Mně ta kritika prezidenta připadala nevhodná z jiného důvodu: Proto, že to bylo v programu, který měl být o něčem jiném.

To přeměníme všechny programy v politickou agitku? Co kdyby třeba po fotbalovém přenosu si reportér vzal k rozhovoru trenéra vítězného týmu, který by řekl, že k vítězství přispěl hlavně zlepšený výkon ve druhém poločase a výborná reakce brankáře při hlavičce protihráče Nováka pět minut před koncem, a že ještě navíc dodává, že Zeman tohleto a támhleto, Kalousek támhleto a tohleto a Šabatová zase ani to, ani ono. Nebylo by to trapné?

22 2
možnosti
JC

Tak umělci...

A co umí? Já je neznám o nic lépe než oni znají mne.

Ať si každý kritisuje, jak chce a koho chce. Ale kritika jednoho není víc než kritika jiného. A to, že Vy tvrdíte, že ti lidé jsou umělci, ještě vůbec neznemená, že jsou skutečně umělci.

4 7
možnosti
SB

Za chvíli to tady bude jako v USA, kde za celebrity jsou považováni i lidé, kteří chytí první cenu v loterii a vyhrají třeba dvacet milionů dolarů.

A novináři potom píší jejich názory jako něco směrodatného.

5 2
možnosti
  • Počet článků 307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2386x
Jsem taková bílá laboratorní myš, která se v práci zabývá genetikou a molekulární biologií, ve volném čase si listuje historií, sleduje nějaké to sci-fi, fantasy a vůbec všelijaké podivnosti. Občas sportuju, ale moc to nepřeháním, pokud zrovna není nějaký závod na 10km. Kromě toho hltám politiku, což je - uznávám - divná záliba, ale nějak si nemůžu pomoct.