Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já si jen myslím, že Peroutka v té době skutečně tak psal.

V té době totiž nemohl jinak.

A jestli Hitlera k jeho 50. narozeninám pochválil tak, jak ho pochválil, tak je zcela lhostejné, jestli použil slova gentleman nebo ne.

4 13
možnosti
LJ

To jsou zase kecy co tu píšete.

4 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma. :-)R^

5 0
možnosti

Podstatu věci nemá smysl komentovat, každý už dávno ví své a každý již měl dostatek času a příležitostí udělat si názor jak na prezidenta Zemana, tak na jeho mluvčího, tak na pana Peroutku. Tohle si pan Peroutka nezasloužil.

Nicméně, pan Ovčáček tvrdí, že pan Peroutka "prokazatelně" selhal. Jen mu jaksi chybí cokoliv, co by to prokázalo. To je dost zásadní problém, když mluvčí nesprávně používá tak základní výrazy. Když je něco prokazatelné, tak to musím umět prokázat. Kdyby to uměli prokázat, nemuseli by pátrat a vypisovat odměnu.

Tohle je taková ta podprahová manipulace, které člověk snadno podlehne, když zcela podrobně nerozlišuje každý detail, který čte nebo slyší. Uchylují se k ní pouze zoufalci, kterým již jiné možnosti přesvědčování nezbývají.

Jinak bohužel ta fraška nekončí, Ovčáček hledá dál.....

http://echo24.cz/a/i7PwB/hradni-komedie-nekonci-ovcacek-hleda-peroutku-dal

11 0
možnosti
Foto

,,Podstatu věci nemá smysl komentovat,..."

TO SKUTEČNĚ NEMÁ. ale účel TO plní8-o A vo tom to je;-D

1 4
možnosti
Foto

Jen mě tak napadá, co kdyby, nedej bóže, někdo něco takovýho našel8-o Kdo by asi dal víc?;-D

2 8
možnosti
Foto

Já jsem bytostně přesvědčen, že je to tak, že Zeman něco od Peroutky četl, co dávalo ten smysl.

Ale že doslovné znění bylo jiné. Tak například se já, jako řidič, dostanu do nějaké šlamastyky a druhý řidič mi velkoryse dá přednost a pokyne, abych jel.

Já se o tom zmíním a někdo další to okomentuje, že to byl "řidič gentleman".

Já jsem ovšem slovo gentleman nepoužil, já použil slovo velkorysý. Ale kdybych byl veřejně známý, tak čin toho řidiče již bude žít jako "čin gentlemana".

0 5
možnosti
  • Počet článků 307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2386x
Jsem taková bílá laboratorní myš, která se v práci zabývá genetikou a molekulární biologií, ve volném čase si listuje historií, sleduje nějaké to sci-fi, fantasy a vůbec všelijaké podivnosti. Občas sportuju, ale moc to nepřeháním, pokud zrovna není nějaký závod na 10km. Kromě toho hltám politiku, což je - uznávám - divná záliba, ale nějak si nemůžu pomoct.