Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Gross je národní ostuda.Rv

0 0
možnosti
JH

J81a97n 47H57l11e58d58í58k

29. 4. 2014 15:46

Gross zřejmě plánuje návrat, tolárky či zlaťáky asi docházejí, rodina trvale zvedá náklady

0 0
možnosti
TV

možná si přečetl buď Vyhlídku na věčnost nebo Asfalt a chce si zajistit místo ;-)

0 0
možnosti
JH

J47a73n 43H51a32v60r76d86a

29. 4. 2014 13:37

OD České televize to je pořádný facan občanům, udělat hajzlovi Grossovi křišťálovýmu takovéto PR. Ještě bych pochopil, kdyby k tomu ČT uvedla na pravou míru, že kdo okradl z titulu svých bezbřehých pravomocí občany a získal při tom nepředstavitelnou sumu peněz, zůstane parchantem i kdyby se 100 x omluvil.

3 1
možnosti
MK

Je až trapné, že ať politik udělá cokoliv, tak je to jen další důvod k plivnutí. Dokonce i když se omluví, tak je to špatně. Kolik politiků to ale to dokázalo? Nebo kolik lidí? Vy to děláte běžně, když uděláte něco špatného? Je snad omluva horší než nic? Slušný člověk by si měl vážit každé vážně míněné omluvy. A tahle vážně byla. A pro nikoho není snadné to udělat. A že by měl "vrátit" nějaké peníze? Další lidové klišé, takový morální a hloupý kýč. Vrátit komu? Logické je, když zloděj vrátí peníze okradenému. Tady ale není ani zloděj (aspoň podle práva), ani okradený. Tak komu, proč a jak? Vážím si spíš Grosse za toto gesto než malého českého človíčka, který si vznešeně říká "blogger", ale ve skutečnosti nedokáže nic víc než se jen pořád někomu posmívat. To dokáže i malé dítě.

3 4
možnosti
JH

J61a61n 36H15a40v18r35d26a

29. 4. 2014 13:40

Copak že takové pochopení pro pokryteckého lumpa? Že by pan Kopecký jel na stejné lodi?

Na vysvětlenou: Pokud politik vytříská v souvislosti se svojí funkcí, svými pravomocemi a svými činy (různé privatizace) obrovské množství peněz a majetku, je to neomluvitelné v jakékoliv situaci.

2 1
možnosti
Foto

Mám z každého politika, co šíleně zbohatne radost.  Lidé si je zaslouží.

2 1
možnosti
Foto

Jak jsem napsal v jiném příspěvku:

Po shlédnutí videa se S. Grossem mu docela věřím, že se stal křesťanem a že to myslí "upřímně."

Za sebe si nedovedu představit, co by se mi muselo v životě přihodit, abych začal v nějakého Boha či Bohy věřit.

0 2
možnosti
MK
Foto

Jak jsem již napsal v diskusi pod jiným článkem na toto téma. Čiňte pokání a Bůh Vám odpustí. Ale lidé ne, natož, aby zapomněli. Zkrátka, cejch politika a zločince mu už zůstane, že? Mě to jeho vystoupení naopak přišlo věrohodné a od srdce.

0 0
možnosti
JC

Bože, zachraň mě pro své jméno, svou mocí mi zjednej právo!

Bože, slyš moji modlitbu, popřej sluchu slovům mých úst!

Neboť povstali proti mně zpupní lidé, násilníci mi ukládali o život, na Boha nebrali ohled.

Hle, Bůh mi pomáhá, Pán mě udržuje naživu.

Budu s radostí přinášet oběti, chválit tvé jméno, Hospodine, že je dobré, vždyť mě vyprostilo z každé tísně, na nepřátele vítězně pohlédlo mé oko.

0 0
možnosti
MK

Co je to za podivnou lidovou tvořivost? 8-o

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS