Standa Gross se nám omluvil. Tentokrát to určitě myslel upřímně...

Standa bilancuje: byl jsem dobrý ministr vnitra, ale špatný premiér, protože jsem se nechal nachytat. Neměl jsem být za trotla a měl se vymluvit na náhrady jako Sobotka. Teď jsem ale přijal Krista, takže já i mých 100 milionů teď žijeme mnohem svobodněji. Lhal jsem ráno i večer, ale všechno bylo podle zákona. Pokud jsem vás tím vším zklamal, tak mě to fakt mrzí.

Popravdě nějak nechápu, proč se tomu říká omluva. Za co se Gross omluvil? Že zbytečně lhal o penězích na svůj byt? Odkazem na Sobotkovy náhrady to celé ohromně vylepšil. To už mohl rovnou říct, že se politici válejí v penězích a ještě to drze přiznávají. Pokud se k tomu teď chce Gross také přihlásit, tak to je jen další facka občanům. Nejlepší "řešení vašeho bydlení" je zřejmě povalovat se v Parlamentu.

Když by teď tak duchovně ozářen, znamená to, že se snad vzdá svých nepoctivě nabytých peněz? Ale prosím vás, když má teď tu vilu na Floridě, tak přece nepůjde z ničeho nic pást krávy. Sám ve své omluvě neopomněl zdůraznit, že sice nedělal samé hezké věci a využíval svých kontaktů, ale bylo to přece podle zákona, ne? Proč by měl něco vracet? Omluva je mnohem levnější.

Nikomu nepřeju žádné závažné nemoci, ale sebereflexi si krátka představuju jinak. Pokání má spočívat v činech, ne ve slovech. Myslím, že Kristus by asi zíral, kdo všechno se zaklíná jeho jménem. Pachuť po Grossově epizodním premiérování žádné "je mi líto" neodstraní. Gross by udělal lépe, kdyby už k národu více nepromlouval a nijak na sebe neupozorňoval.

Je poněkud smutné, že někteří politici ho za toto "pokání" ještě poplácávají po ramenou. Cyril Svoboda má asi nějakou slabost pro napravené hříšníky, či co. Možná je ještě v opojení z Velikonoc. Bublan to následně korunoval prohlášením, že Gross je "borec". Jeho úsudek si patrně vzal dlouhodobou dovolenou. Čím míň takovýchto "borců" budeme ve Sněmovně mít, tím lépe.

Nicméně mně se Gross omlouvat nemusí, jelikož mě nezklamal. Od chvíle, kdy oblepil zemi plakáty, oznamujícími že je sociální demokrat, který to myslí upřímně, jsem od něj už neočekával vůbec nic...

Autor: Oldřich Mazal | úterý 29.4.2014 10:09 | karma článku: 41,26 | přečteno: 4186x
  • Další články autora
  • Počet článků 307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2386x
Jsem taková bílá laboratorní myš, která se v práci zabývá genetikou a molekulární biologií, ve volném čase si listuje historií, sleduje nějaké to sci-fi, fantasy a vůbec všelijaké podivnosti. Občas sportuju, ale moc to nepřeháním, pokud zrovna není nějaký závod na 10km. Kromě toho hltám politiku, což je - uznávám - divná záliba, ale nějak si nemůžu pomoct.